Pyörän muuttaminen toimivaksi vapariksi oli lopulta vain muutaman tunnin homma. Vanhat enskavedon kiristimen palikat menivät paikalleen heittämällä ja ilmanputsariksikin löytyi Mopo Sportista suoraan Matin tekemään imuhäkkyrään sopiva suodatin.
Olin pitänyt tutun katsastusmiehen ajantasalla projektin käänteistä jo ihan alusta lähtien. Koska ahdinta ei ollut kiinni totesimme, että ei tässä nyt tehoa voi ainakaan +20% olla joten teholappua ei tarvittu. Muutoskatsastus ruiskulle olikin melko suora läpihuutojuttu. Samalla korjattiin pyörän virheellinen mallimerkintä, merkattiin jo valmiiksi ahtimen vaatimat runkomuutokset sekä kirjattiin muutama muu pikkuasia rekisteritietoihin kuntoon.
Olen saanut myös hankittua Asusksen halpis EEE-PC:n jossa on SSD kiintolevy joka ei tärinästä välitä. Keksin tehdä tälle koneelle telineen stongan väliin niin, että kone tulee mukavan lähelle kuskia ja myös pleksin pystyy tarvittaessa asentamaan paikalleen.
Nyt sitten vain kadulle kovaa säätöä tekemään. Senhän pitäisi olla jo ihan helppoa, right?