Kuvissa esiintyvät kaapistot on jo olemassa wanhassa talossa, uusia en mielellään ostaisi. Roskiinkaan ei tee mieli hyviä kaappeja heitellä. Pylväsporakoneen voi sijoittaa kulmaan tason ja korkeiden kaappien väliin, sorville tai puhalluskopeille ei oikein jää tilaa tässä ratkaisussa. Paineilmavehkeet tulee tekniseen tilaan heti tallin ovensuun viereen, sinne saa äänieristystäkin.
Kuvassa näkyvää nostopöytää ei (vielä) ole hankittu, sellainen tulee vielä hommata ja lattian kolo muokataan sitten pöydän mittoihin sopivaksi. En ole varma tuleeko tallissa pidettyä kahta autoa, ainakaan koko talvea. Kuvan kupla on siellä nyt antamassa mittasuhteille oikeaa tuntua, Kuplassahan on muistaakseni pyörät ulos ja sisään rullaamista varten.
Ratkaisemattomia arvoituksia: Tulitöiden järjesteleminen ja maalaustila. Pölyttömän maalaustilan olen edelliseen talliin tehnyt seuraavasti: remonttimuovista 'teltta' kattoon kiinni ja sisään ylipaine ilmansuodattimella varustetulla kanavapuhaltimella. Tulityöt on tehty miten sattuu, mikä ei liene oikea vaikkakin se tavallinen tapa...
Kirjoittelin taannoin unelmien autotallista. Nyt olisi raadilla paikka kommentoida tulevaa pohjaratkaisua.
Edit 14.12.2011 - Kuva uudesta kulmasta lisätty. Wanhasta tallista kuva 1 ja kuva 2.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti