Over and out.
Ainiin, sitten Vääksyssä oli monen vuoden tauon jälkeen Mobilisti-ilta jossa vanhat konepäät ja wanhojen autojen harrastajat parveilevat:
Over and out.
Ainiin, sitten Vääksyssä oli monen vuoden tauon jälkeen Mobilisti-ilta jossa vanhat konepäät ja wanhojen autojen harrastajat parveilevat:
Hyvät kelit, hyvä boogie.
Nostin mökäpöntön takaisin tontillensa enokunnanmutterin avulla, huolto tilattu. Hitsaamalla tulee.
Yleinen ilme ja kunto oli hieno. Pohjapiirros eli se miten eri tilat liittyvät toisiinsa oli aivan mahtava. Sauna tosin oli hiukan ahdas.
Mutta laivassa oli alkuperäiset villaeristeet eli meille tuossa on merkittävä homeriski ja laiva pitäisi ajatella rovina. Ei siis sittenklään ehkä meille. Harmi.
Tuo kangas on siellä pölynkeräimenä niin, että tallissa lentävä puju ei laskeudun katon verhoilulle.
MS Suolahti on pieni laiva jolla on todella edullinen hintapyyntö. Arvasin jo etukäteen, että Suolahdessa olisi paljon hommaa ennen kuin siitä saisi kelpo paatin.
Laiva on myös todella kompakti. Vaikka emme pelkää tekemistä ja laittamista niin pieniin tiloihin on vaikea vaikuttaa. Alakerran hyttitilaan ei saa järkevästi rakennetuksi useampia erillisiä hyttejä. Meillä asuva nainen kertoi, että MS Suolahti ei ole meidän laiva.
MS Suolahti oli btw parkissa MS Jorma II:n vieressä (Liian iso Jorma (18.4.2021)).
Auton talviteloille säätäminen on ollut melko laiskaa. Yleensä täytän tankin, lisään tankkiin bensasäilytysainetta, annan auton käydä kunnes kaasarissa on tuota ihmelientä ja sitten auto vain talliin.
Tallissa sitten akku irti ja akkuun ylläpitolaturi kiinni. Siinä se melkein on. Talven kuluessa on usein sitten tullut puuhasteltua jotain pientä.
Öljyt pitäisi vaihtaa ajokauden lopuksi koska wanhoissa öljyissä on syövyttäviä eineksiä mukana. Mutta laiskana miehenä olen yleensä hoitanut tuon keväällä, samalla siinä on aina löytynyt jotain muutakin pikkuhommaa.