Mainio wanha opetusvideo kuplan kaasarin säätämisestä: https://www.youtube.com/watch?v=XOxxS1EMphU |
Kaasari putsattiin, tiivisteet, suuttimet ja neula uusittiin. Ja säätöjä rukattiin. Hommasta ei tullut valmista tai ainakaan hyvin käyvää kuplaa.
Lopulta löysin netistä wanhan ohjevideon jossa kaasarin säätäminen selostetaan askel askeleelta. Sen avulla sain tyhjäkäynnin, lähdön, kiihdytyksen ja ajonaikaiset säädöt lopulta itse kohdilleen. Tuo vaati vain ajelua ruuvari kädessä.
Katsastuksessa yllärihylky
Edellisten lisäksi kevään katsastuksessa tuli yllätyshylkäys; Toinen takajarru oli poissa pelistä. Jarruthan uusittiin vasta hiljakkoin. Pajalla vika osoittautui taka-akselin stefaksi jonka kautta vaihteistoöljyä oli päässyt jarrulle. Korjaus oli halpa ja nopea, jarrukenkäkin saatiin pelastetuksi.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti